Instituciones
Área de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Language attitudes and language practices of the Lebanese community in the UK
Zeina Eid, Julia Sallabank
International journal of the sociology of language, ISSN 0165-2516, Nº. 269, 2021 (Ejemplar dedicado a: Changing faces of transnational communities in Britain), págs. 179-202
Hizkuntzaren biziberritzerako politika eraginkorra: nolakoa izan liteke?
Julia Sallabank, Nerea Díaz Alkorta
Bat: Soziolinguistika aldizkaria, ISSN 1130-8435, Nº. 98, 2016 (Ejemplar dedicado a: Euskaltzaletasunaren aktibazioa), págs. 147-173
'I'm not dead yet': a comparative study of indigenous language revitalization in the Isle of Man, Jersey and Guernsey
Gary N. Wilson, Henry Johnson, Julia Sallabank
Current issues in language planning, ISSN 1466-4208, Vol. 16, Nº. 3, 2015, págs. 259-278
Endangered languages: an introduction
Peter K. Austin, Julia Sallabank
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 34, Nº. 4, 2013 (Ejemplar dedicado a: Endangered Languages), págs. 313-316
Can majority support save an endangered language?: A case study of language attitudes in Guernsey
Julia Sallabank
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 34, Nº. 4, 2013 (Ejemplar dedicado a: Endangered Languages), págs. 332-347
Standardisation, prescription and polynomie: can Guernsey follow the Corsican model?
Julia Sallabank
Current issues in language planning, ISSN 1466-4208, Vol. 11, Nº. 4, 2010, págs. 311-330
Prestige From the Bottom Up: A Review of Language Planning in Guernsey
Julia Sallabank
Current issues in language planning, ISSN 1466-4208, Vol. 6, Nº. 1, 2005, págs. 44-63
We Don’t Say It Like That’: Language Ownership and (De)Legitimising the New Speaker
Julia Sallabank
New Speakers of Minority Languages: Linguistic Ideologies and Practices / coord. por Cassie Smith-Christmas, Noel Ó Murchadha, Michael Hornsby, Mairead Moriarty, 2018, ISBN 978-1-137-57557-9, págs. 67-90
Nancy H. Hornberger (ed.): Can Schools Save Indigenous Languages?: Policy and Practice on Four Continents.
Julia Sallabank
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 31, Nº 2, 2010, págs. 309-312
Es reseña de:
Can schools save indigenous languages?: policy and practice on four continents
Nancy H. Hornberger (ed. lit.)
Basingstoke : Palgrave Macmillan, 2008
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados