InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Karen Roehr-Brackin, Gabriela Adela Gánem-Gutiérrez, Lexa Olivera-Smith, María Teresa Torres-Marín
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 30, Nº. 4, 2021, págs. 391-412
'She says, he says': Does the sex of an instructor interact with the grammatical gender of targets in a perspective-taking task?
Steven Samuel, Karen Roehr-Brackin, Debi Roberson
International Journal of Bilingualism: interdisciplinary studies of multilingual behaviour, ISSN 1367-0069, Vol. 20, Nº. 1, 2016 (Ejemplar dedicado a: Research on grammatical gender and thought in early and emergent bilinguals), págs. 40-61
The status of metalinguistic knowledge in instructed adult L2 learning
Karen Roehr-Brackin, Gabriela Adela Gánem-Gutiérrez
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 18, Nº. 2, 2009, págs. 165-181
Metalinguistic Knowledge and Language Ability in University-Level L2 Learners
Karen Roehr-Brackin
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 29, Nº 2, 2008, págs. 173-199
Metalinguistic Knowledge in L2 Task Performance: A Verbal Protocol Analysis
Karen Roehr-Brackin
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 15, Nº. 3, 2006, págs. 180-198
Talking about language: L2 learners’ use of metalinguistic knowledge on contrasting pedagogic tasks
Gabriela Adela Gánem-Gutiérrez, Karen Roehr-Brackin
Languaging in language learning and teaching: a collection of empirical studies / Wataru Suzuki (ed. lit.), Neomy Storch (ed. lit.), 2020, ISBN 9789027207432, págs. 177-195
Raising Children's Metalinguistic Awareness to Enhance Classroom Second Language Learning
Angela Tellier, Karen Roehr-Brackin
Learning Foreign Languages in Primary School: Research Insights / coord. por María del Pilar García Mayo, 2017, ISBN 9781783098095, págs. 22-48
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados