InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Motivational diversity among adult minority language learners: are current theoretical constructs adequate?
Colin J. Fynn, John Harris
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 37, Nº. 4, 2016, págs. 371-384
Late-stage refocusing of Irish-language programme evaluation: Maximizing the potential for productive debate and remediation
John Harris
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 13, Nº. 1, 2009, págs. 55-76
Bilingual Education and Bilingualism in Ireland North and South
John Harris
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 10, Nº. 4, 2007, págs. 359-368
The phonology of being understood: Further arguments against sonority
John Harris
Lingua: International review of general linguistics, ISSN 0024-3841, Vol. 116, Nº 10, 2006, págs. 1483-1494
Prosody and melody in vowel disorder
John Harris, Jocelynne Watson
Journal of linguistics, ISSN 0022-2267, Vol. 35, Nº 3, 1999, págs. 489-525
Pádraig O Riagáin, John Harris
Sociolinguistica: Internationales Jahrbuch für Europäische Soziolinguistik=International Yearbook of European Sociolinguistics=Annuaire International de la Sociolinguistique Européenne, ISSN 0933-1883, Nº. 7, 1, 1993, págs. 152-161
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados