InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Language affects endorsement of misconceptions about bilingualism
Raiane Borges, Fiona Lyddy
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 27, Nº. 2, 2024, págs. 230-239
A longitudinal study of early reading development in two languages: comparing literacy outcomes in Irish immersion, English medium and Gaeltacht schools
Christine E. Parsons, Fiona Lyddy
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 19, Nº. 5, 2016, págs. 511-529
The sequencing of formal reading instruction: reading development in bilingual and English-medium schools in Ireland
Christine E. Parsons, Fiona Lyddy
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 12, Nº. 5, 2009, págs. 495-512
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados