InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Syntactic development in early foreign language learning: Effects of L1 transfer, input, and individual factors
Holger Hopp, Anja Steinlen, Christina Schelleter, Thorsten Piske
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 40, Nº 5, 2019, págs. 1241-1267
Grundschulen mit verschiedenen Englischprogrammen: Geschlecht und Mehrsprachigkeit auf dem Prüfstand
Anja Steinlen
Zeitschrift für Fremdsprachenforschung: ZFF, ISSN 0939-7299, Vol. 29, Nº. 1, 2018, págs. 3-26
Primary school minority and majority language children in a partial immersion program: The development of German and English reading skills
Anja Steinlen
Journal of immersion and content-based language education, ISSN 2212-8433, Vol. 4, Nº. 2, 2016, págs. 198-224
How effective are early bilingual programs?: a comparison of two teaching programs in a spanish-german school in La Paz, Bolivia
Anja Steinlen, Volker Stender Mengel, Roswitha Grisi Huber, Cecilia Merino, Lisa Niemann, Judica Frei de Rocha
Addressing future challenges in early language learning and multilingual education / Beatriz Cortina Pérez (ed. lit.), Ana Andúgar Soto (ed. lit.), Ángela Álvarez-Cofiño Martínez (ed. lit.), Silvia Corral Robles (ed. lit.), Natalia Martínez León (ed. lit.), Ana Otto (ed. lit.), 2022, ISBN 978-84-1122-802-2, págs. 81-88
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados