InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Writing Trajectories of Grammatical Complexity at the University: Comparing L1 and L2 English Writers in BAWE
Shelley Staples, Bethany Gray, Douglas Biber, Jesse Egbert
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 44, Nº 1, 2023, págs. 46-71
Using Corpus‐Based Register Analysis to Explore the Authenticity of High‐Stakes Language Exams: A Register Comparison of TOEFL iBT and Disciplinary Writing Tasks.
Shelley Staples, Douglas Biber, Randi Reppen
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 102, Nº 2, 2018, págs. 310-332
Comparing Language Use in Oral Proficiency Interviews to Target Domains: Conversational, Academic, and Professional Discourse.
Shelley Staples, Geoffrey T. Laflair, Jesse Egbert
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 101, Nº 1, 2017, págs. 194-213
Predicting Patterns of Grammatical Complexity Across Language Exam Task Types and Proficiency Levels
Douglas Biber, Bethany Gray, Shelley Staples
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 37, Nº 5, 2016, págs. 639-668
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados