InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
L2 French learning by Eritrean refugee speakers of Tigrinya
Julie Franck, Despina Papadopoulou
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 25, Nº 4, 2022, págs. 631-644
The role of educational setting in the development of verbal aspect and executive functions: evidence from Greek-German bilingual children
Ifigeneia Dosi, Despina Papadopoulou
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 23, Nº. 8, 2020, págs. 964-980
Language external and language internal factors in the acquisition of gender: the case of Albanian-Greek and English-Greek bilingual children
Maria Kalts, Alexandra Prentza, Despina Papadopoulou, Ianthi Maria Tsimpli
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 23, Nº. 8, 2020, págs. 981-1002
Minimality effects in agrammatic comprehension: the role of lexical restriction and feature impoverishment
Spyridoula Varlokosta, Michaela Nerantzini, Despina Papadopoulou, Roelien Bastiaanse, Alan Beretta
Lingua: International review of general linguistics, ISSN 0024-3841, Nº 148, 2014, págs. 80-94
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados