Periodo de publicación recogido
|
|
|
The intersection between depth and the regulation of strategy use
Daniel L Dinsmore, Luke K. Fryer
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Vol. 88, Nº. 1, 2018, págs. 1-8
Multiple aspects of high school students’ strategic processing on reading outcomes: The role of quantity, quality, and conjunctive strategy use.
Meghan M. Parkinson, Daniel L Dinsmore
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Vol. 88, Nº. 1, 2018, págs. 42-62
The relation between cognitive and metacognitive strategic processing during a science simulation
Daniel L Dinsmore, Brian P. Zoellner
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Vol. 88, Nº. 1, 2018, págs. 95-117
Student participation in assessment: does it influence self-regulation?
Daniel L Dinsmore, Hope E. Wilson
Handbook of Human and Social Conditions in Assessment, 2016, ISBN 978-1-138-81155-3, págs. 145-168
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados