InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Peer group interactions in multilingual educational settings: Co-constructing social order and norms for language use
Asta Cekaite, Polly Björk-Willén
International Journal of Bilingualism: interdisciplinary studies of multilingual behaviour, ISSN 1367-0069, Vol. 17, Nº. 2, 2013 (Ejemplar dedicado a: Bilingual and Second-Language Interaction), págs. 174-188
Routine Trouble: How Preschool Children Participate in Multilingual Instruction
Polly Björk-Willén
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 29, Nº 4, 2008, págs. 555-577
Pre-school children as learners in a multicultural environment
Polly Björk-Willén
Bilingual socialization and bilingual language acquisition: proceedings from the Second International Symposium on Bilingualism : (University of Vigo, Galicia-Spain, October 23-26, 2002) / Anxo M. Lorenzo Suárez (aut.), Fernando Ramallo Fernández (aut.), Xoán Paulo Rodríguez Yáñez (aut.), 2005, ISBN 84-8158-280-8, págs. 195-205
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados