InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Going green in the EFL classroom: an introduction
Claudia Deetjen, Christian Ludwig
Ecozon@ [Ecozona]: European Journal of Literature, Culture and Environment, ISSN-e 2171-9594, Vol. 12, N. 1, 2021 (Ejemplar dedicado a: Going green in the English as a foreign language classroom), págs. 1-7
“There is no such thing as ‘away’”: an inquiry-based approach to developing learners’ sustainability literacy in the EFL classroom
Christian Ludwig
Ecozon@ [Ecozona]: European Journal of Literature, Culture and Environment, ISSN-e 2171-9594, Vol. 12, N. 1, 2021 (Ejemplar dedicado a: Going green in the English as a foreign language classroom), págs. 66-82
Teaching in the garden: school gardens as a space for environmental and English learning
Bärbel Turner-Hill, Christian Ludwig, Lena Böttger
Ecozon@ [Ecozona]: European Journal of Literature, Culture and Environment, ISSN-e 2171-9594, Vol. 12, N. 1, 2021 (Ejemplar dedicado a: Going green in the English as a foreign language classroom), págs. 83-106
Christian Ludwig
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 75, Nº 3, 2021, págs. 392-394
Es reseña de:
Inklusion und Nachhaltigkeit Entwicklungslinien moderner Englischdidaktik [Inclusion and Sustainability: Future Directions for Contemporary ELT]
Roman Bartosch (ed. lit.), Andreas Köpfer (ed. lit.)
WVT, 2018
Assessment and Autonomy in Language Learning
Christian Ludwig
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 71, Nº 1, 2017, págs. 119-122
Es reseña de:
Assessment and Autonomy in Language Learning
C. J. Everhard (ed. lit.), L Murphy (ed. lit.)
Palgrave Macmillan, 2015
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados