Instituciones
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Talking about silence: Gender and the construction of multilingual identities
Jean Mills
International Journal of Bilingualism: interdisciplinary studies of multilingual behaviour, ISSN 1367-0069, Vol. 10, Nº. 1, 2006, págs. 1-16
Double Loyalties. South Asian Adolescents in the West: Paul A. Singh Ghuman
Jean Mills
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 8, Nº. 6, 2005, págs. 621-623
Connecting Communities: Identity, Language and Diaspora
Jean Mills
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 8, Nº. 4, 2005, págs. 253-274
Being Bilingual: Perspectives of Third Generation Asian Children on Language, Culture and Identity
Jean Mills
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 4, Nº. 6, 2001, págs. 383-402
Mothers and Mother Tongue: Perspectives on Self-Construction by Mothers of Pakistani Heritage
Jean Mills
Negotiation of identities in multilingual contexts / coord. por Aneta Pavlenko, Adrian Blackledge, 2004, ISBN 1-85359-646-9, págs. 161-191
Multilingual Literacies: Reading and Writing Different Worlds: M. Martin-Jones and K. Jones (eds)
Jean Mills
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 6, Nº. 6, 2003, págs. 458-460
Es reseña de:
Multilingual Literacies: Reading and writing in different worlds: Marilyn Martin-Jones & Kathryn Jones (eds.)
Deborah Perry-Romero, Judith Green
International Journal of Bilingualism: interdisciplinary studies of multilingual behaviour, ISSN 1367-0069, Vol. 7, Nº. 1, 2003, págs. 95-98
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados