InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Marissa J. Filderman, Christy R. Austin, Alexis N. Boucher, Katherine O'Donnell, Elizabeth A. Swanson
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 88, Nº. 2, 2022, págs. 163-184
Sharon Vaughn, Elizabeth A. Swanson, Anna-Mária Fall, Greg Roberts, Philip Capin, Elizabeth A. Stevens, Alicia A. Stewart
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 114, Nº. 2, 2022, págs. 257-272
Elizabeth A. Swanson, Sharon Vaughn, Elizabeth A. Stevens, Anna-Mária Fall, Alicia A. Stewart, Philip Capin, Greg Roberts
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 87, Nº. 4, 2021, págs. 497-516
Elizabeth A. Stevens, Sharon Vaughn, Elizabeth A. Swanson, Nancy Scammacca
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 86, Nº. 4, 2020, págs. 430-448
Examining factors affecting reading and math growth and achievement gaps in grades 1–5: A cohort-sequential longitudinal approach
Nancy Scammacca, Anna-Mária Fall, Philip Capin, Greg Roberts, Elizabeth A. Swanson
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 112, Nº. 4, 2020, págs. 718-734
Jeanne Wanzek, Greg Roberts, Sharon Vaughn, Elizabeth A. Swanson, Katherine Sargent
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 85, Nº. 2, 2019 (Ejemplar dedicado a: Moderation analysis as a method of understanding for whom validated interventions work / coord. por Douglas Fuchs, Lynn S. Fuchs), págs. 212-228
Improving content knowledge and comprehension for English language learners: Findings from a randomized control trial.
Sharon Vaughn, Leticia R. Martinez, Jeanne Wanzek, Greg Roberts, Elizabeth A. Swanson, Anna-Mária Fall
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 109, Nº. 1, 2017, págs. 22-34
English learner and non-english learner students with disabilities: Content acquisition and comprehension
Jeanne Wanzek, Elizabeth A. Swanson, Sharon Vaughn, Greg Roberts, Anna-Mária Fall
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 82, Nº. 4, 2016, págs. 428-442
Elizabeth A. Swanson, Jeanne Wanzek, Sharon Vaughn, Greg Roberts, Anna-Mária Fall
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 81, Nº. 4, 2015, págs. 426-442
Special education research advances knowledge in education
Sharon Vaughn, Elizabeth A. Swanson
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 82, Nº. 1, 2015, págs. 11-24
Effectiveness of a supplemental early reading intervention scaled up in multiple schools
Carolyn A. Denton, Kim Nimon, Patricia G. Mathes, Elizabeth A. Swanson, Caroline Kethley, Terri B. Kurz, Minyi Shih
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 76, Nº. 4, 2010, págs. 394-416
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados