Periodo de publicación recogido
|
|
|
The role of input in bilingual children’s language and literacy development: Introduction to the Special Issue
Becky H. Huang, Li Jen Kuo
International Journal of Bilingualism: interdisciplinary studies of multilingual behaviour, ISSN 1367-0069, Vol. 24, Nº. 1, 2020 (Ejemplar dedicado a: The role of input in bilingual children's language and literacy development), págs. 3-7
The relationship between input and literacy and metalinguistic development: A study with Chinese–English bilinguals S
Li Jen Kuo, Yu-Min Ku, Zhuo Chen, Melike Ünal Gezer
International Journal of Bilingualism: interdisciplinary studies of multilingual behaviour, ISSN 1367-0069, Vol. 24, Nº. 1, 2020 (Ejemplar dedicado a: The role of input in bilingual children's language and literacy development), págs. 26-45
The development of vocabulary and morphological awareness: A longitudinal study with college EFL students
Yih-Lin Belinda Jiang, Li Jen Kuo
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 40, Nº 4, 2019, págs. 877-903
Less is more: Teachers’ influence during peer collaboration
Tzu-Jung Lin, May Jadallah, Richard C. Anderson, Amanda Baker, Kim Nguyen Jahiel, Il-Hee Kim, Li Jen Kuo, Brian W. Miller, Ting Dong, Xiaoying Wu
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 107, Nº. 2, 2015, págs. 609-629
Children’s Use of Analogy During Collaborative Reasoning
Tzu-Jung Lin, Richard C. Anderson, John E. Hummel, May Jadallah, Brian W. Miller, Kim Nguyen Jahiel, Joshua A. Morris, Li Jen Kuo, Il-Hee Kim, Xiaoying Wu, Ting Dong
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 83, Nº. 4, 2012, págs. 1429-1443
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados