InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Developing potentiality: pre-service elementary teachers as learners of language immersion teaching
T.J. Ó Ceallaigh, Máiréad Hourigan, Aisling Leavy
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 24, Nº. 4, 2021, págs. 515-532
Teacher education and professional development for immersion and content-based instruction: Research on programs, practices, and teacher educators
Laurent Cammarata, T.J. Ó Ceallaigh
Journal of immersion and content-based language education, ISSN 2212-8433, Vol. 6, Nº. 2, 2018, págs. 153-161
Unpacking dimensions of immersion teacher educator identity
Aisling Leavy, Mairead Hourigan, T.J. Ó Ceallaigh
Journal of immersion and content-based language education, ISSN 2212-8433, Vol. 6, Nº. 2, 2018, págs. 218-243
Balancing content and language in CLIL: The experiences of teachers and learners
T.J. Ó Ceallaigh, Siobhán Ní Mhurchú, Déirdre Ní Chróinín
Journal of immersion and content-based language education, ISSN 2212-8433, Vol. 5, Nº. 1, 2017, págs. 58-86
A Third Space: Infusing Open Educational Resources (OER) with Universal Design for Learning (UDL)
Jean Reale, Emma O’Brien, T.J. Ó Ceallaigh, Cornelia Connolly
Inclusive Digital Education / coord. por Linda Daniela, 2022, ISBN 978-3-031-14775-3, págs. 13-26
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados