Periodo de publicación recogido
|
|
|
Lluís Monjas Manso, Ester Rafel Cufi
Educació social: Revista d'intervenció sòcioeducativa, ISSN-e 2339-6954, ISSN 1135-085X, Nº. 71, 2019 (Ejemplar dedicado a: Educació social i escola), págs. 104-125
Lluís Monjas Manso, Ester Rafel Cufi
Educación social: Revista de intervención socioeducativa, ISSN 1135-8629, Nº 71, 2019 (Ejemplar dedicado a: Educación social y escuela), págs. 104-125
Posició de l'alumne a l'aula i interecció docent: una variable per considerar en l'estudi dels processos d'aprenentatge a la universitat
Ester Rafel Cufi, María Eugenia Gras Pérez
Línies de recerca i d'innovació docent dins l'àmbit de l'educació superior: aportacions de la Universitat de Girona / Esperança Villar Hoz (ed. lit.), Institut de Ciències de l'Educació (ed. lit.), 1997, ISBN 84-88762-89-5, pág. 183
Modernització dels processos d'aprenentatge en l'educació superior
Esperança Villar Hoz, María Eugenia Gras Pérez, Ester Rafel Cufi
Línies de recerca i d'innovació docent dins l'àmbit de l'educació superior: aportacions de la Universitat de Girona / Esperança Villar Hoz (ed. lit.), Institut de Ciències de l'Educació (ed. lit.), 1997, ISBN 84-88762-89-5, pág. 217
Un estudi de casos sobre l'avaluació del resultat de l'aprenentatge a l'E.S.O.: una base per a la reflexió i la formació del professorat
Ester Rafel Cufi
Tesis doctoral dirigida por María Luisa Pérez Cabaní (dir. tes.). Universitat de Girona (2001).
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados