Periodo de publicación recogido
|
|
|
Student behaviour and emotional challenges for teachers and parents in Hong Kong
Chris Forlin, Paul Cooper
British journal of special education, ISSN 0952-3383, Vol. 40, Nº. 2, 2013, págs. 58-64
Informing educational decisions in the early years: can evidence for improving pedagogy for children with autistic spectrum disorder be found from neuroscience?
Brenda Peters, Chris Forlin
British journal of special education, ISSN 0952-3383, Vol. 38, Nº. 3, 2011, págs. 135-142
Promoting the implementation of inclusive education in primary schools in South Africa.
Petra Engelbrecht, Marietjie Oswald, Chris Forlin
British journal of special education, ISSN 0952-3383, Vol. 33, Nº. 3, 2006, págs. 121-129
Inclusion - the heart of the matter: trainee teachers' perceptions of a parent's journey.
Chris Forlin, Treena Hopewell
British journal of special education, ISSN 0952-3383, Vol. 33, Nº. 2, 2006, págs. 55-61
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados