Periodo de publicación recogido
|
|
|
Perceptions of sleep duration, patterns and emotional and behavioural difficulties: a study of Greek adolescents
Maria Poulou, Paul Cooper
British journal of special education, ISSN 0952-3383, Vol. 44, Nº. 1, 2017, págs. 65-94
ADHD, parent perspectives and parent–teacher relationships: grounds for conflict
Ruth Gwernan-Jones, Darren Moore, Ruth Garside, Michelle Richardson, Jo Thompson-Coon, Morwenna Rogers, Paul Cooper, Ken Stein, Tamsin Ford
British journal of special education, ISSN 0952-3383, Vol. 42, Nº. 3, 2015, págs. 279-300
Student behaviour and emotional challenges for teachers and parents in Hong Kong
Chris Forlin, Paul Cooper
British journal of special education, ISSN 0952-3383, Vol. 40, Nº. 2, 2013, págs. 58-64
The introduction of nurture groups in Maltese schools: a method of promoting inclusive education
Carmel Cefai, Paul Cooper
British journal of special education, ISSN 0952-3383, Vol. 38, Nº. 2, 2011, págs. 65-72
Progress and challenge in Nurture Groups: evidence from three case studies.
Paul Cooper, Yonca Tiknaz
British journal of special education, ISSN 0952-3383, Vol. 32, Nº. 4, 2005, págs. 211-222
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados