Instituciones
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Lynda Dunlop, Kerry J. Knox, Judith Bennett, Michael J. Reiss, Rebecca Torrance Jenkins
School Science Review, ISSN 0036-6811, Vol. 100, Nº. 372, 2019 (Ejemplar dedicado a: Teaching science through everyday issues), págs. 69-75
Using educational neuroscience and psychology to teach science: Using educational neuroscience and pPart 2: A case study review of 'The Brain-Targeted Teaching Model' and 'Research-based Strategies to Ignite Student Learning'
Rebecca Torrance Jenkins
School Science Review, ISSN 0036-6811, Vol. 100, Nº. 371, 2018 (Ejemplar dedicado a: Science with and for society), págs. 66-75
Using educational neuroscience and psychology to teach science. Part 1.: A case study review of Cognitive Load Theory (CLT) and Cognitive Acceleration through Science Education (CASE)
Rebecca Torrance Jenkins
School Science Review, ISSN 0036-6811, Vol. 99, Nº. 367, 2017 (Ejemplar dedicado a: Epistemic insight: The power and limitations of science / Berry Billingsley (ed. lit.), Mark Hardman (ed. lit.)), págs. 93-103
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados