Periodo de publicación recogido
|
|
|
The “pedagogy of personality”: becoming better people in the English language teaching and learning space
Andrea Sunyol, Peter Browning
International journal of the sociology of language, ISSN 0165-2516, Nº. 285, 2024, págs. 133-153
Ara és "a gust del consumidor": la llengua catalana en una escola internacional d'elit (CA-EN)
Andrea Sunyol
Revista de llengua i dret, ISSN-e 2013-1453, ISSN 0212-5056, Nº. 75, 2021, págs. 126-143
‘A plus for our students’: the construction of Mandarin Chinese as an elite language in an international school in Barcelona
Eva Codó i Olsina, Andrea Sunyol
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 40, Nº. 5, 2019 (Ejemplar dedicado a: Elite Multilingualism: Discourses, Practices, and Debates), págs. 436-452
«Massa esforç pel que val»: català i tries educatives de les classes mitjanes globals
Andrea Sunyol
Treballs de sociolingüística catalana, ISSN-e 2013-9136, Núm. 29, 2019 (Ejemplar dedicado a: La llengua catalana i la mundialització), págs. 27-42
Educació multilingüe per a l'era global: el valor de les llengües en una escola internacional: Multilingual education for the global era: the value of languages in an international school
Andrea Sunyol
Treballs de sociolingüística catalana, ISSN-e 2013-9136, Núm. 27, 2017 (Ejemplar dedicado a: La transmissió lingüística intergeneracional), págs. 269-283
Guadalupe Ortiz de Landázuri (res.), Antoni Munné-Jordà, Andrea Sunyol (res.), Antoni Capó (res.)
Serra d'Or, ISSN 0037-2501, Nº. 530, 2004, pág. 156
Fabricating neoliberal subjects through the International Baccalaureate Diploma Programme
Andrea Sunyol, Eva Codó i Olsina
Language and Neoliberal Governmentality / coord. por Luisa Martín Rojo, Alfonso Del Percio, 2019, ISBN 9781138575226, págs. 135-161
Andrea Sunyol
Treballs de sociolingüística catalana, ISSN-e 2013-9136, Núm. 32, 2022, págs. 275-278
Es reseña de:
Critical sociolinguistic research methods: studying language issues that matter
Monica Heller, Sari Pietikäinen, Joan Pujolar Cos
Routledge Reino Unido, 2017. ISBN 9781138825901
Multilingualism, elitism and ideologies of globalism in international schools in catalonia: an ethnographic study
Andrea Sunyol
Tesis doctoral dirigida por Eva Codó i Olsina (dir. tes.). Universitat Autònoma de Barcelona (2019).
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados