Instituciones
Periodo de publicación recogido
|
|
|
De la théorie à l’action: cohérence entre croyances et enseignement-apprentissage dans la mise en pratique des approches plurilingues
Ingrid Jasor, Pierre-Luc Paquet, Nina Woll
Canadian modern language review, ISSN 0008-4506, Vol. 80, Nº. 2, 2024, págs. 134-157
How French speakers reflect on their language: a critical look at the concept of metalinguistic awareness
Nina Woll
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 28, Nº. 1, 2019, págs. 49-73
Investigating dimensions of metalinguistic awareness: what think-aloud protocols revealed about the cognitive processes involved in positive transfer from L2 to L3
Nina Woll
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 27, Nº. 1-2, 2018 (Ejemplar dedicado a: Languages for Life - Educational, Professional and Social Contexts: Selected papers from the 13th International Conference of the Association for Language Awareness, WU Vienna, July 2016), págs. 167-185
Using grammar checkers in the ESL classroom: the adequacy of automatic corrective feedback
Paul John, Nina Woll
Future-proof call : language learning as exploration and encounters: short papers from EUROCALL 2018 / coord. por Peppi Taalas, Juha Jalkanen, Linda Bradley, Sylvie Thouësny, 2018, ISBN 978-2-490057-21-4, págs. 118-123
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados