Periodo de publicación recogido
|
|
|
Integrating games as a means to develop e‐learning: Insights from a psychological perspective.
Melody M. Terras, Elizabeth A. Boyle
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 50, Nº. 3, 2019, págs. 1049-1059
The opportunities and challenges of serious games for people with an intellectual disability.
Melody M. Terras, Elizabeth A. Boyle, Judith Ramsay, Dominic Jarrett
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 49, Nº. 4, 2018, págs. 690-700
Massive open online courses ( MOOCs): Insights and challenges from a psychological perspective.
Melody M. Terras, Judith Ramsay
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 46, Nº. 3, 2015, págs. 472-487
The five central psychological challenges facing effective mobile learning.
Melody M. Terras, Judith Ramsay
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 43, Nº. 5, 2012, págs. 820-832
RU EU? A game-based approach to exploring 21st century European identity and values
M. Leith, E. Boyle, M. Bajić, J. Hauge, H. Hummel, P. Jandrić, A. Jimoyiannis, M. Pugh, G. Scott, D. Sim, J. Storm, Melody M. Terras, N. Tany, Arno van der Zwet
Edulearn 18. 10th International Conference on Education and New Learning Technology: (Palma, 2nd-4th of July, 2018). Conference proceedings / coord. por Luis Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, 2018, ISBN 978-84-09-02709-5, pág. 2789
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados