Periodo de publicación recogido
|
|
|
Effectiveness of immersive virtual reality using head-mounted displays on learning performance: A meta-analysis
Bian Wu, Xiaoxue Yu, Xiaoqing Gu
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 51, Nº. 6, 2020, págs. 1991-2005
Huiying Cai, Xiaoqing Gu
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 50, Nº. 5, 2019, págs. 2329-2345
Facilitating innovation with technology: Key actors in educational ecosystems.
Xiaoqing Gu, Charles Crook, Mike Spector
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 50, Nº. 3, 2019, págs. 1118-1124
Understanding the roles of ICT enterprises in promoting the ICT industry ecosystem in education: Case studies from China.
Xuanxi Li, Yi Fei Wang, Xiaoqing Gu
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 50, Nº. 3, 2019, págs. 1151-1172
How new technology is addressed by researchers in Educational Studies: Approaches from high‐performing universities in China and the UK.
Charles Crook, Xiaoqing Gu
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 50, Nº. 3, 2019, págs. 1173-1188
To click or not to click: Effectiveness of rating classroom behaviors on academic achievement with tablets.
Weiyun Chen, Xiaoqing Gu, Lung Hsiang Wong
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 50, Nº. 1, 2019, págs. 440-455
Design possibilities for the e-Schoolbag: Addressing the 1:1 challenge within China.
Xiaoqing Gu, Xiaojuan Xu, Huawen Wang, Charles Crook
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 48, Nº. 2, 2017, págs. 571-585
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados