Periodo de publicación recogido
|
|
|
Swedish immersion in Finland and Swedish as a second-language subject in Sweden: Teacher perspectives from two primary schools
Christina Hedman, Ulrika Magnusson
Journal of immersion and content-based language education, ISSN 2212-8433, Vol. 11, Nº. 2, 2023, págs. 255-282
Performative functions of multilingual policy in second language education in Sweden
Christina Hedman, Ulrika Magnusson
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 25, Nº. 2, 2022, págs. 452-466
The Impact of Mother Tongue Instruction on the Development of Biliteracy: Evidence from Somali–Swedish Bilinguals
Natalia Ganuza, Christina Hedman
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 40, Nº 1, 2019, págs. 108-131
Language use and investment among children and adolescents of Somali heritage in Sweden
Clara Palm, Natalia Ganuza, Christina Hedman
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 40, Nº. 1, 2019, págs. 64-75
Mother tongue instruction in Sweden and Denmark
Linus Salö, Natalia Ganuza, Christina Hedman, Martha Sif Karrebæk
Language policy, ISSN 1568-4555, Vol. 17, Nº. 4, 2018, págs. 591-610
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados