Periodo de publicación recogido
|
|
|
An application of the theory of reasoned action: assessing success factors of engineering students
Aini Nazura Paimin, Roger G. Hadgraft, J. Kaya Prpic, Maizam Alias
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 32, no. 6, 2016 (Ejemplar dedicado a: Research in Engineering Education), págs. 2426-2433
David Knight, Ian T. Cameron, Roger G. Hadgraft, Carl Reidsema
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 32, no. 2 (Parte A ), 2016, págs. 695-711
Learning and teaching approaches and methodologies of capstone finalyear engineering projects
Mohammad G. Rasul, Justine Lawson, Prue Howard, Fae Martin, Roger G. Hadgraft
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 31, no. Extra 6 (Parte B), 2015 (Ejemplar dedicado a: Selected Papers from the 2014 Capstone Design Conference), págs. 1727-1735
Getting it right: the case for supervisors assessing process in capstone projects
Justine Lawson, Mohammad G. Rasul, Prue Howard, Fae Martin, Roger G. Hadgraft, Rob Jarman
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 31, no. Extra 6 (Parte B), 2015 (Ejemplar dedicado a: Selected Papers from the 2014 Capstone Design Conference), págs. 1810-1818
Problem-based Learning: a vital step towards a new work environment
Roger G. Hadgraft
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 14, no. 1, 1998, págs. 14-23
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados