Periodo de publicación recogido
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The use of user-generated comments and their effects on the perception of news: An experimental study
Ayodeji Olalekan Awobamise, Yosra Jarrar
Catalan journal of communication & cultural studies, ISSN 1757-1898, Vol. 13, Nº. 1, 2021, págs. 83-100
Effectiveness of Influencer Marketing vs Social Media Sponsored Advertising
Yosra Jarrar, Ayodeji Olalekan Awobamise, Adebola Adewunmi Aderibigbe
Utopía y praxis latinoamericana: revista internacional de filosofía iberoamericana y teoría social, ISSN-e 1316-5216, Nº. Extra 12, 2020 (Ejemplar dedicado a: Extra 12 [Interlocuciones]), págs. 40-54
Social media, sexual harassment and rape discourse in Nigeria: an exploratory study
Ayodeji Olalekan Awobamise, Yosra Jarrar, Sheila Nnauuife
Religación: Revista de Ciencias Sociales y Humanidades, ISSN-e 2477-9083, Vol. 4, Nº. Extra 18, 2019 (Ejemplar dedicado a: Número Especial Agosto 2019), págs. 199-209
Strategic Public Relations in Post-Gaddaffi Libya for Non-Profit Organizations: A Focus on the Rebuilding Efforts of Bokra and Attawasul
Ayodeji Olalekan Awobamise, Yosra Jarrar
RIMCIS: Revista Internacional y Multidisciplinar en Ciencias Sociales, ISSN-e 2014-3680, Vol. 7, Nº. 2, 2018 (Ejemplar dedicado a: July), págs. 135-158
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