Periodo de publicación recogido
|
|
|
Elise Gendron, Franck Pourroy, Thibault Carron, Jean Charles Marty
Journal of Engineering Design, ISSN 0954-4828, Vol. 23, Nº. 3, 2012, págs. 195-216
Helping the teacher to re-organize tasks in a collaborative learning activity: An agent-based approach
Thibault Carron, Jean Charles Marty, Jean-Mathias Héraud, Laure France
Proceedings, International Conference on Advanced Learning Technologies, ICALT 2006, 2006, ISBN 9780769526324, págs. 552-554
Monitoring Virtual Classroom: Visualization techniques to observe student activities in an e-Learning system
Laure France, Jean Mathias Heraud, Jean Charles Marty, Thibault Carron, Joseph Heili
Proceedings, International Conference on Advanced Learning Technologies, ICALT 2006, 2006, ISBN 9780769526324, págs. 716-720
A method for enabling a better comprehension of user behavior
Gligor-Calin Loghin, Jean Charles Marty, Thibault Carron
Proceedings of the IADIS International Conference on Cognition and Exploratory Learning in Digital Age (CELDA 2005): Porto, Portugal, December 14-16, 2005 / Kinshuk Kinshuk (ed. lit.), Demetrios Sampson (ed. lit.), Pedro Isaías (ed. lit.), Luís Rodrigues (ed. lit.), Patrícia Barbosa (ed. lit.), Vol. 2, 2005 (Short Papers), ISBN 972-8924-05-4, págs. 349-352
Preparing an observed pedagogical experiment
Thibault Carron, Jean Charles Marty, Laure France, Jean-Mathias Héraud
Proceedings of the IADIS International Conference on Cognition and Exploratory Learning in Digital Age (CELDA 2005): Porto, Portugal, December 14-16, 2005 / Kinshuk Kinshuk (ed. lit.), Demetrios Sampson (ed. lit.), Pedro Isaías (ed. lit.), Luís Rodrigues (ed. lit.), Patrícia Barbosa (ed. lit.), Vol. 2, 2005 (Short Papers), ISBN 972-8924-05-4, págs. 526-531
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados