Periodo de publicación recogido
|
|
|
Academic buoyancy in high school: A cross-lagged multilevel modeling approach exploring reciprocal effects with perceived school support, motivation, and engagement
Keiko C. P. Bostwick, Andrew J. Martin, Rebecca J. Collie, Emma C. Burns, Nicole Hare, Samuel Cox, Anaïd Flesken, Ian McCarthy
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 114, Nº. 8, 2022, págs. 1931-1949
Growth goal setting in high school: A large-scale study of perceived instructional support, personal background attributes, and engagement outcomes
Andrew J. Martin, Emma C. Burns, Keiko C. P. Bostwick, Anaïd Flesken, Ian McCarthy
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 114, Nº. 4, 2022, págs. 752-771
Why ethnic parties form:: evidence from Bolivia
Anaïd Flesken
Nations and nationalism, ISSN 1354-5078, Vol. 24, Part 4, 2018, págs. 1162-1184
Anaïd Flesken
Journal of Latin American Studies, ISSN 0022-216X, ISSN-e 1469-767X, Vol. 43, Nº. 1, 2011, págs. 184-186
Es reseña de:
Race and the Politics of Solidarity
Juliet Hooker
Oxford : Oxford University Press, 2009
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados