Periodo de publicación recogido
|
|
|
A student-centered learning approach to design for manufacturability: meeting the needs of an often-forgotten customer
Jay R. Goldberg, David Ranz Angulo
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 34, no. Extra 2 (Parte B), 2018, págs. 599-608
Virtual capstone design teams: preparing for global innovation
Jay R. Goldberg, Susannah Howe
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 31, no. Extra 6 (Parte B), 2015 (Ejemplar dedicado a: Selected Papers from the 2014 Capstone Design Conference), págs. 1773-1779
Benefits of industry involvement in multidisciplinary capstone design courses
Jay R. Goldberg, Vikram Cariapa, George Corliss, Kate Kaiser
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 30, no. Extra 1, 2014, págs. 6-13
Learning to identify unmet needs and new product opportunities
Jay R. Goldberg
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 28, no. 2, 2012, págs. 349-354
Guest Editorial—The 2010 Capstone Design Conference
Susannah Howe, Jay R. Goldberg, Scott Palo, Janis P. Terpenny
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 27, no. Extra 6, 2011, págs. 1160-1163
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados