Periodo de publicación recogido
|
|
|
Instilling new ways of understanding the innovation process: evidence-based heuristics from student innovation experiences
Nicholas D. Fila, Justin L. Hess, Senay Purzer
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 36, no. 2, 2020 (Ejemplar dedicado a: Clive L. Dym Mudd Design Workshop XI Design Education and Practice – How Process Matters), págs. 633-649
Engineering students’ utilization of empathy during a non-immersive conceptual design task
Nicholas D. Fila, Justin L. Hess, Emily Dringenberg, Senay Purzer
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 32, no. Extra 3 (Parte B ), 2016 (Ejemplar dedicado a: Mudd Design Workshop IX. Design Thinking in Design Education ), págs. 1336-1348
The relationship between empathic and innovative tendencies among engineering students
Justin L. Hess, Nicholas D. Fila, Senay Purzer
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 32, no. 3 (Parte A), 2016, págs. 1236-1249
The relationship between team gender diversity, idea variety, and potential for design innovation
Nicholas D. Fila, Senay Purzer
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 30, no. 6 (Parte A), 2014, págs. 1405-1418
Structured pairing in a first-year electrical and computer engineering laboratory: the effects on student retention, attitudes, and teamwork
Nicholas D. Fila, Michael C. Loui
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 30, no. 4, 2014, págs. 848-861
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados