Periodo de publicación recogido
|
|
|
Emerging technologies for engineering education: flexibility, consistent exploration, realism, integration,and sustainable development for active learningguest editorial
Miltiadis D Lytras, Wadee Alhalabi, Miguel Jesus Torres Ruiz, Paraskevi Papadopoulou, Christina Marouli
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 32, no. Extra 4, 2016, págs. 1560-1565
Improving learning environments through use of “smart” Learning Objects in STEM courses
Paraskevi Papadopoulou, Christina Marouli, A. Misseyanni, S. Apostolaki
Edulearn 18. 10th International Conference on Education and New Learning Technology: (Palma, 2nd-4th of July, 2018). Conference proceedings / coord. por Luis Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, 2018, ISBN 978-84-09-02709-5, págs. 385-395
Active learning in higher education: instructors’ perspectives and practices on pedagogy, teaching methods and assessment
A. Misseyanni, Paraskevi Papadopoulou, Christina Marouli
Edulearn 18. 10th International Conference on Education and New Learning Technology: (Palma, 2nd-4th of July, 2018). Conference proceedings / coord. por Luis Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, 2018, ISBN 978-84-09-02709-5, págs. 1642-1652
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados