InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Benefits of work-integrated learning: perceptions held by chinese international students enrolled in an Australian University and managers in the Chinese hotel industry
Katrine Sonnenschein, Michelle Barker, Ray Hibbins
Journal of hospitality and tourism education, ISSN 1096-3758, Vol. 31, Nº. 3, 2019, págs. 139-148
Jasmina Fejzic, Michelle Barker
Pharmacy Practice (Granada), ISSN-e 1886-3655, Vol. 13, Nº. 3, 2015 (Ejemplar dedicado a: Jul-Sep)
Peter Woods, Michelle Barker, Raymond Hibbins
The international journal of management education, ISSN 1472-8117, Vol. 9, Nº. 2, 2011, págs. 59-70
When group work leaves the classroom does group skills development also go out the window?
Peter Woods, Colin Baskin, Michelle Barker
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 36, Nº. 1, 2005, págs. 19-31
International undergraduate business students’ perceptions of employability
Eszter Kiss, Michelle Barker, Parlo Singh
5th International Conference on Higher Education Advances (HEAd' 19) / Josep Domènech i de Soria (ed. lit.), Paloma Merello Giménez (ed. lit.), Elena de la Poza Plaza (ed. lit.), Desamparados Blázquez (ed. lit.), Raúl Peña Ortiz (ed. lit.), 2019, ISBN 978-84-9048-661-0, págs. 1105-1112
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados