Periodo de publicación recogido
|
|
|
(Ab)normality and (in)educability: whose voices can be found in historical sources on intellectually “abnormal” children?
Michèle Hofmann
Paedagogica Historica: International journal of the history of education, ISSN 0030-9230, Vol. 58, Nº. 3, 2022 (Ejemplar dedicado a: Power relations, preservation and voice. Writing histories of education with autobiographical materials), págs. 349-362
Introduction: form matters
Lukas Boser, Marcelo A. Caruso, Michèle Hofmann
Paedagogica Historica: International journal of the history of education, ISSN 0030-9230, Vol. 55, Nº. 6, 2019 (Ejemplar dedicado a: Education and the visual dimension of writing : script systems and typefaces in educational history), págs. 725-732
Fraktur or Antiqua in primary schools?: the struggle for a unified typeface in German-speaking Switzerland between the mid-nineteenth and early twentieth
Lukas Boser, Michèle Hofmann
Paedagogica Historica: International journal of the history of education, ISSN 0030-9230, Vol. 55, Nº. 6, 2019 (Ejemplar dedicado a: Education and the visual dimension of writing : script systems and typefaces in educational history), págs. 792-811
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados