Periodo de publicación recogido
|
|
|
Language switching in different contexts and modalities: Response-stimulus interval influences cued-naming but not voluntary-naming or comprehension language-switching costs
Angela de Bruin, Tianyi Xu
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 26, Nº 2, 2023, págs. 402-415
Bilingual language use is context dependent: using the Language and Social Background Questionnaire to assess language experiences and test-rest reliability
Aaron Mann, Angela de Bruin
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 25, Nº. 8, 2022, págs. 2886-2901
Differences in word learning in children: Bilingualism or linguistic experience?
Maria Borragan, Angela de Bruin, Viktoria Havas, Ruth de Diego Balaguer, Mila Dimitrova Vulchanova, Valentin Vulchanov, Jon Andoni Duñabeitia
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 42, Nº 2, 2021 (Ejemplar dedicado a: Individual Differences in Bilingualism), págs. 345-366
How do bilinguals switch between languages in different interactional contexts?: A comparison between voluntary and mandatory language switching
Mina Jevtovic, Jon Andoni Duñabeitia, Angela de Bruin
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 23, Nº 2, 2020, págs. 401-413
Los mecanismos mentales asociados a la traducción de palabras al español como L2_LE
María Dimitropoulos López, Angela de Bruin
Factores cognitivos y afectivos en la enseñanza del español como LE-L2 / coord. por Jon Andoni Duñabeitia, María del Carmen Méndez Santos, 2021, ISBN 978-84-1391-855-6, págs. 89-110
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados