Periodo de publicación recogido
|
|
|
Consumer empowerment in the digital media marketing age: A comparative literature review and trends across selected countries
Sanya Shahid, Jawaid Ahmed Ahmed Qureshi
3c Empresa: investigación y pensamiento crítico, ISSN-e 2254-3376, Vol. 11, Nº. 1, 2022, págs. 149-177
Learning the Chinioti way: Exploring the legacy of a family business community leaders’ success based on the entrepreneurial mindset and values of Chinioti sheikhs
Asma Abdul Rahim Chang, Jawaid Ahmed Ahmed Qureshi, Shehla Najib, Faryal Salman
3c Empresa: investigación y pensamiento crítico, ISSN-e 2254-3376, Vol. 10, Nº. 3, 2021, págs. 109-135
Women entrepreneurial leaders as harbingers of economic growth: Evidences from an emerging market of south asia
Jawaid Ahmed Ahmed Qureshi, Salman Bashir Memon, Claire Seaman
3c Empresa: investigación y pensamiento crítico, ISSN-e 2254-3376, Vol. 10, Nº. 3, 2021, págs. 137-169
Exploring service brand associations: A consumers' perspective in rising service economy
Jawaid Ahmed Ahmed Qureshi, Shoaib Muhammad Farooq Padela, Shahid Qureshi, Sana Baqai
Estudios de economía aplicada, ISSN 1133-3197, ISSN-e 1697-5731, Vol. 39, Nº 2, 2021 (Ejemplar dedicado a: Globalization of trade and its impact on economy)
Building employer brand image for accumulating intellectual capital
Muhammad Azam, Jawaid Ahmed Ahmed Qureshi
Estudios de economía aplicada, ISSN 1133-3197, ISSN-e 1697-5731, Vol. 39, Nº 2, 2021 (Ejemplar dedicado a: Globalization of trade and its impact on economy)
Data as competitive weapon in the digital-globalization era: An empirical inquiry on marketing analytics using multivariate analysis
Sana Baqai, Jawaid Ahmed Ahmed Qureshi
Estudios de economía aplicada, ISSN 1133-3197, ISSN-e 1697-5731, Vol. 38, Nº 3, 2020 (Ejemplar dedicado a: Africa: Economic transformations and development challenges (II))
Do pre & post merger integration matters in cross border merger & acquisition (cbm&a)
Suman Talreja, Sajin Hussain Mirani, Jawaid Ahmed Ahmed Qureshi, Farhan Ahmed
Estudios de economía aplicada, ISSN 1133-3197, ISSN-e 1697-5731, Vol. 38, Nº 2, 2020 (Ejemplar dedicado a: Africa: economic transformations and development challenges)
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados