Periodo de publicación recogido
|
|
|
Listen, observe, make: Moving the traditional design teaching domains in the distance learning age
C.E. Standoli, P. Bolzan, A.V. Penati
EduLearn 21 Proceedings: 13th International Conference on Education and New Learning Technologies Online Conference. 5-6 July, 2021. / Edulearn (dir. congr.), 2021, ISBN 978-84-09-31267-2, págs. 9025-9032
C. Sedini, P. Bolzan
EduLearn 21 Proceedings: 13th International Conference on Education and New Learning Technologies Online Conference. 5-6 July, 2021. / Edulearn (dir. congr.), 2021, ISBN 978-84-09-31267-2, págs. 12004-12013
Peer-to-peer learning as a generator of new proactive practices for students engagement
P. Bolzan, A. Ascani, D. Minighin, M. Ventrella
EDULEARN20 Proceedings: 12th International Conference on Education and New Learning TechnologiesOnline Conference. 6-7 July, 2020., 2020, ISBN 978-84-09-17979-4, págs. 5361-5368
Design, digital fabrication & 3D printing: a crash course for design students
C. Dastoli, P. Bolzan, Massimo Bianchini, B. Del Curto, Stefano Maffei
Edulearn 18. 10th International Conference on Education and New Learning Technology: (Palma, 2nd-4th of July, 2018). Conference proceedings / coord. por Luis Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, 2018, ISBN 978-84-09-02709-5, págs. 4774-4781
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados