Periodo de publicación recogido
|
|
|
Specifications Grading at Scale: Improved Letter Grades and Grading-Related Interactions in a Course with over 1,000 Students
Kate J. McKnelly, William J. Howitz, Taylor A. Thane, Renee D. Link
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 100, Nº 9, 2023, págs. 3179-3193
Mauna S. Kareti, William J. Howitz
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 100, Nº 3, 2023, págs. 1392-1397
William J. Howitz, Taylor Frey, Shannon J. Saluga, Melanie Nguyen, Kameryn Denaro, Kimberly D. Edwards
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 100, Nº 2, 2023, págs. 672-680
William J. Howitz, Kate J. McKnelly, Renee D. Link
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 98, Nº 2, 2021, págs. 385-394
Converting an Organic Chemistry Course to an Online Format in Two Weeks: Design, Implementation, and Reflection
William J. Howitz, Gretchen Guaglianone, Susan M. King
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 9, 2020, págs. 2581-2589
Online in No Time: Design and Implementation of a Remote Learning First Quarter General Chemistry Laboratory and Second Quarter Organic Chemistry Laboratory
William J. Howitz, Taylor A. Thane, Taylor L. Frey, Xinran S. Wang, Joe C. Gonzales, Chase A. Tretbar, Daniel D. Seith, Shannon J. Saluga, Simon Lam, Melanie M. Nguyen, Peter Tieu, Renee D. Link, Kimberly D. Edwards
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 9, 2020, págs. 2624-2634
Extraction on Paper Activity: An Active Learning Technique to Facilitate Student Understanding of Liquid–Liquid Extraction
Kate J. McKnelly, William J. Howitz, Simon Lam, Renee D. Link
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 7, 2020, págs. 1960-1965
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados