Periodo de publicación recogido
|
|
|
A longitudinal study of the subdomains of boredom in practical English language classes in an online setting: A factor of curves latent growth modeling
Mariusz Kruk, Majid Elahi Shirvan, Miroslaw Pawlak, Tahereh Taherian, Elham Yazdanmehr
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 45, Nº. 5, 2024, págs. 1633-1647
Foreign language enjoyment: a longitudinal confirmatory factor analysis–curve of factors model
Majid Elahi Shirvan, Tahereh Taherian, Elham Yazdanmehr
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 45, Nº. 2, 2024, págs. 224-242
Longitudinal examination of university students’ foreign language enjoyment and foreign language classroom anxiety in the course of general English: latent growth curve modeling
Majid Elahi Shirvan, Tahereh Taherian
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 24, Nº. 1, 2021, págs. 31-49
Majid Elahi Shirvan, Tahereh Taherian
Language Education and Emotions: research into Emotions and Language Learners, Language Teachers and Educational Processes / Mathea Simons (ed. lit.), Tom Smits (ed. lit.), 2021, ISBN 9780367894863, págs. 135-148
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados