Periodo de publicación recogido
|
|
|
Use of project-based learning methodologies in the evaluation of engineering courses
Daniel Barba, Conrado Luis Garrido Fernández de Vera, Manuel José Viscasillas Morillo, Nuria Martín Piris
Edunovatic 2022. Conference Proceedings: 7th Virtual International Conference on Education, Innovation and ICT, December 14-15, 2022, 2022, ISBN 978-84-124511-7-7, págs. 64-65
Novel interactive methods for improving learning experience in Engineering degree
Conrado Luis Garrido Fernández de Vera, Daniel Barba, Nuria Martín Piris, Manuel José Viscasillas Morillo
Edunovatic 2022. Conference Proceedings: 7th Virtual International Conference on Education, Innovation and ICT, December 14-15, 2022, 2022, ISBN 978-84-124511-7-7, págs. 331-332
Some potential effect of ‘gamification’ in the class involvementof engineering university students
Daniel Barba, María Vega Aguirre Cebrián, Conrado Luis Garrido Fernández de Vera
EDUMEET: International Conference on Transfers for Innovation and Pedagogical Change 2020 / coord. por Jesús Ulargui Agurruza, Carlos Hernández Correa, 2021, ISBN 978-84-09-29327-8, págs. 352-361
Effect of gamification approaches in the class involvement of engineering university students
Daniel Barba, María Vega Aguirre Cebrián
Conference proceedings CIVINEDU 2020: 4th International Virtual Conference on Educational Research and Innovation September 23-24, 2020, 2020, ISBN 978-84-09-22966-6, págs. 218-219
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados