Periodo de publicación recogido
|
|
|
Outdoor education in the perception of polish preschool teachers: a focus group study
Martyna Szczotka, Katarzyna Szewczuk
Multidisciplinary journal of school education, ISSN-e 2543-8409, ISSN 2543-7585, Vol. 24, Nº. 2, 2023 (Ejemplar dedicado a: Communication and social change), págs. 395-418
Cooperation of home and school: Evaluation of premises of educational reform in Poland
Katarzyna Szewczuk
Multidisciplinary journal of school education, ISSN-e 2543-8409, ISSN 2543-7585, Vol. 8, Nº. 2, 2015 (Ejemplar dedicado a: Inclusiveness in preschool and elementary school education as a space for diversity), págs. 127-130
Es reseña de:
Współpraca rodziców ze szkołą w kontekście reformy edukacji w Polsce = Cooperation of parents and schools in the context of educational reform in Poland
Malgorzata Banasiak
Toruń : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika,ç, 2013
Katarzyna Szewczuk, Joanna Zubel
Multidisciplinary journal of school education, ISSN-e 2543-8409, ISSN 2543-7585, Vol. 5, Nº. 1, 2014 (Ejemplar dedicado a: Economy, family, morality), págs. 69-73
Es reseña de:
Nieporozumienia z dorastającymi dziećmi w rodzinie: uwarunkowania i wspomaganie = Misunderstandings with adolescent children in the family. Determinants and support
Ewa Gurba
Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2013
About children with mathematical skills. A book for parents and teachers
Katarzyna Szewczuk
Multidisciplinary journal of school education, ISSN-e 2543-8409, ISSN 2543-7585, Vol. 4, Nº. 2, 2013 (Ejemplar dedicado a: The educational context of developing child's emotional and social competences), págs. 125-129
Es reseña de:
About children with mathematical skills. A book for parents and teachers = O dzieciach matematycznie uzdolnionych: książka dla rodziców i nauczycieli
Edyta Gruszczyk-Kolczyńska (ed. lit.)
Warsaw : Nowa Era, 2012
Katarzyna Szewczuk
Multidisciplinary journal of school education, ISSN-e 2543-8409, ISSN 2543-7585, Vol. 1, Nº. 1, 2012 (Ejemplar dedicado a: Contemporary tendencies in preschool and elementary school education), págs. 131-134
Es reseña de:
Podstawy pedagogiki przedszkolnej z metodyką = The basics of preschool pedagogy with methodology
Jolanta Karbowniczek, Małgorzata Kwaśniewska, Barbara Surma
Krakow : Jesuit Publishing House WAM, 2011
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados