InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Emerging wine market in the Dominican Republic: Consumer market analysis
Natalia Velikova, Olga Murova, Tim H. Dodd
Wine Economics and Policy, ISSN-e 2212-9774, Vol. 2, Nº. 2, 2013, págs. 76-84
Impact of wine education on developing knowledge and preferences: an exploratory study
D. Christopher Taylor, Tim H. Dodd, Nelson Barber
Journal of wine research, ISSN 0957-1264, Vol. 19, Nº 3, 2008, págs. 193-207
Capturing the younger wine consumer
Nelson Barber, Tim H. Dodd, Richard Ghiselli
Journal of wine research, ISSN 0957-1264, Vol. 19, Nº 2, 2008, págs. 123-141
Environmental Tactics Used by Hotel Companies in Mexico
Guadalupe Revilla Pacheco, Tim H. Dodd, Linda C. Hoover
International journal of hospitality and tourism administration, ISSN 1525-6480, Vol. 1, Nº. 3-4, 2000, págs. 111-127
The Development of Graduate Distance Education Program in Hospitality Manangement
Shane Blum, Tim H. Dodd, Ben K. Goh
Journal of hospitality and tourism education, ISSN 1096-3758, Vol. 12, Nº. 1, 2000, págs. 21-24
Influences on cellar door sales and determinants of wine tourism success: results from Texas wineries
Tim H. Dodd
Wine tourism around the world : development, management and markets, 2000, ISBN 0-7506-4530-X, págs. 136-149
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados