InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Understanding an assessment approach in computer-mediated collaborative writing: Learner perceptions and interactions
Wenting Chen, Meixiu Zhang
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 33, Nº. 1, 2024, págs. 135-162
Synchronous and asynchronous online collaborative writing: A study on Chinese language learners
Meixiu Zhang, Qi Liu
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 56, Nº. 3, 2023, págs. 740-763
Attention to form in collaborative writing: language-related episodes in L1 and L2 use conditions
Meixiu Zhang, William J. Crawford
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 31, Nº. 2, 2022, págs. 194-212
A re-examination of pair dynamics and L2 learning opportunities in collaborative writing
Meixiu Zhang
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 26, Nº. 1, 2022, págs. 10-33
Understanding L1 and L2 interaction in collaborative writing: A lexico-grammatical analysis
Meixiu Zhang
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 25, Nº. 3, 2021, págs. 338-359
Lexis and grammar as complementary discourse systems for expressing stance and evaluation
Douglas Biber, Jesse Egbert, Meixiu Zhang
The Construction of Discourse as Verbal Interaction / coord. por María Angeles Gómez González, J. Lachlan Mackenzie, 2018, ISBN 978-90-272-0141-6, págs. 201-226
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados