Periodo de publicación recogido
|
|
|
Understanding an assessment approach in computer-mediated collaborative writing: Learner perceptions and interactions
Wenting Chen, Meixiu Zhang
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 33, Nº. 1, 2024, págs. 135-162
Investigating novice EFL writing teachers’ beliefs and practices concerning written corrective feedback across contexts: a case study from a complexity theory perspective
Wenting Chen
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 32, Nº. 3, 2023, págs. 465-486
Educating L2 learners about collaborative writing: exploring the relationship between knowledge of collaborative writing and writing products
Wenting Chen, Wei Ren
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 31, Nº. 3, 2022, págs. 371-391
Understanding knowledge, participation and learning in L2 collaborative writing: A metacognitive theory perspective
Wenting Chen, Susanna Hapgood
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 25, Nº. 2, 2021, págs. 256-281
Implementing collaborative writing in teacher-centered classroom contexts: student beliefs and perceptions
Wenting Chen, Shulin Yu
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 28, Nº. 4, 2019, págs. 247-267
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados