InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
From hǎo to hǒu – stylising online communication with Chinese dialects
Yi Zheng, Wei Ren
International journal of multilingualism, ISSN 1479-0718, Vol. 21, Nº. 1, 2024, págs. 149-168
A Meta-analysis of the Effectiveness of Second Language Pragmatics Instruction
Wei Ren, Shaofeng Li, Xiaoxuan Lü
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 44, Nº 6, 2023, págs. 1010-1029
‘This is so skrrrrr’ – creative translanguaging by Chinese micro-blogging users
Yi Zhang, Wei Ren
International journal of multilingualism, ISSN 1479-0718, Vol. 19, Nº. 3, 2022, págs. 289-304
Educating L2 learners about collaborative writing: exploring the relationship between knowledge of collaborative writing and writing products
Wenting Chen, Wei Ren
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 31, Nº. 3, 2022, págs. 371-391
Discursive practice of Chinese criminal adjudication: A genre perspective
Wenjie Liu, Zhengrui Han, Haiqing Chen, Wei Ren
Círculo de lingüística aplicada a la comunicación, ISSN-e 1576-4737, Nº. 86, 2021 (Ejemplar dedicado a: Monograph: Multilingualism at work in China), págs. 69-80
La motivación en el aprendizaje de ELE: el caso de hablantes de L1 chino en niveles universitarios
Xiuchuan Lu, Yongyan Zheng, Wei Ren
Círculo de lingüística aplicada a la comunicación, ISSN-e 1576-4737, Nº. 79, 2019 (Ejemplar dedicado a: Multilingual Research in the Chinese Context), págs. 79-98
Controversies of bilingual education in China
Xuesong Gao, Wei Ren
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 22, Nº. 3, 2019 (Ejemplar dedicado a: Controversies of bilingual education in China), págs. 267-273
Aprendizaje simultáneo del inglés y el español en China: Una investigación basada en la Metodología-Q sobre la motivación
Xiuchuan Lu, Yongyan Zheng, Wei Ren
Revista signos: estudios de lingüística, ISSN-e 0718-0934, ISSN 0035-0451, Vol. 52, Nº. 100, 2019, págs. 381-406
Developing L2 Pragmatic Competence in Mandarin Chinese: Sequential Realization of Requests
Yunwen Su, Wei Ren
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 50, Nº. 2, 2017, págs. 433-457
Wei Ren, Jianda Liu
Language teaching: The international abstracting journal for language teachers and applied linguistics, ISSN 0261-4448, Vol. 49, Nº 2, 2016, págs. 295-298
A longitudinal investigation into L2 learners' cognitive processes during study abroad
Wei Ren
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 35, Nº 5, 2014, págs. 575-594
Can the expanding circle own English?: comments on Yoo's 'nonnative teachers in the expanding circle and the ownership of English'
Wei Ren
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 35, Nº 2, 2014, págs. 208-212
Phil Hiver and Ali H. AI-Hoorie: Research methods for complexity theory in applied linguistics
Banban Li, Wei Ren
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 43, Nº 5, 2022, págs. 1044-1047
Es reseña de:
Research methods for complexity theory in applied linguistics
Phil Hiver, Ali H. Al-Hoorie
Bristol : Multilingual Matters, 2020
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados