InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
A Meta-analysis of the Effectiveness of Second Language Pragmatics Instruction
Wei Ren, Shaofeng Li, Xiaoxuan Lü
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 44, Nº 6, 2023, págs. 1010-1029
Shaofeng Li, Rod Ellis, Yan Zhu
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 40, Nº 3, 2019, págs. 693-722
Strategic and unpressured within-task planning and their associations with working memory
Shaofeng Li, Mengxia Fu
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 22, Nº. 2, 2018, págs. 230-253
The Effects of the Timing of Corrective Feedback on the Acquisition of a New Linguistic Structure.
Shaofeng Li, Yan Zhu, Rod Ellis
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 100, Nº 1, 2016, págs. 276-295
The interface between feedback type, L2 proficiency, and the nature of the linguistic target
Shaofeng Li
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 18, Nº. 3, 2014, págs. 373-396
Shaofeng Li
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 97, Nº 3, 2013, págs. 634-654
Second Language Learners' Beliefs About Grammar Instruction and Error Correction.
Shawn Loewen, Shaofeng Li, Fei Fei, Amy S. Thompson, Kimi Nakatsukasa, Seongmee Ahn, Xiaoqing Chen
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 93, Nº 1, 2009, págs. 91-104
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados