InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Ethnicity is in the blood, not in the language: exploring Korean-Chinese bilingual families’ multilingual planning
Huiling Cui, Yongyan Zheng
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 45, Nº. 2, 2024, págs. 129-146
Modeling Intra- and Inter-individual Changes in L2 Classroom Engagement
Shiyao Ashlee Zhou, Phil Hiver, Yongyan Zheng
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 44, Nº 6, 2023, págs. 1047-1076
Enacting multilingual entrepreneurship: an ethnography of Myanmar university students learning Chinese as an international language
Jia Li, Yongyan Zheng
International journal of multilingualism, ISSN 1479-0718, Vol. 20, Nº. 3, 2023, págs. 1234-1249
‘So, only relying on English is still troublesome’: a critical examination of Japan’s English medium instruction policy at multiple levels
Yixi Qiu, Yongyan Zheng, Jiaqi Liu
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 44, Nº. 7, 2023, págs. 608-625
Portuguese language learning and capital access: a study on university students in Macau
Yang Frank Gong, Yongyan Zheng, Xuesong Gao
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, ISSN 1697-7467, Nº. Extra 8, 2023 (Ejemplar dedicado a: Teaching and Learning European Languages in Chinese Universities), págs. 133-149
Introduction - Guest Editors: University of New South Wales & Fundan University
Andy Xuesong Gao, Yongyan Zheng
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, ISSN 1697-7467, Nº. Extra 0 (VIII), 2023, págs. 7-10
Portuguese language learning and capital access: a study on university students in Macau
Yang Gong, Yongyan Zheng, Andy Xuesong Gao
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, ISSN 1697-7467, Nº. Extra 0 (VIII), 2023, págs. 133-149
Language learners as invisible planners: a case study of an Arabic language program in a Chinese university
Ning An, Yongyan Zheng
Current issues in language planning, ISSN 1466-4208, Vol. 23, Nº. 4, 2022, págs. 371-393
Two worlds in one city: a sociopolitical perspective on Chinese urban families’ language planning
Yongyan Zheng, Ziwen Mei
Current issues in language planning, ISSN 1466-4208, Vol. 22, Nº. 4, 2021 (Ejemplar dedicado a: The Changing Langscape: Family Language Policy and Planning in China), págs. 383-407
Wen Jun, Yixi Qiu, Yongyan Zheng
Círculo de lingüística aplicada a la comunicación, ISSN-e 1576-4737, Nº. 86, 2021 (Ejemplar dedicado a: Monograph: Multilingualism at work in China), págs. 31-42
Chinese university students’ multilingual learning motivation under contextual influences: a multi-case study of Japanese majors
Yi Wang, Yongyan Zheng
International journal of multilingualism, ISSN 1479-0718, Vol. 18, Nº. 3, 2021, págs. 384-401
Jing Liao, Ning An, Yongyan Zheng
Círculo de lingüística aplicada a la comunicación, ISSN-e 1576-4737, Nº. 84, 2020 (Ejemplar dedicado a: Monográfico: Multilingüismo en las universidades chinas), págs. 27-39
Yongyan Zheng, Xiuchuan Lu, Wei Ren
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 104, Nº 4, 2020, págs. 781-803
La motivación en el aprendizaje de ELE: el caso de hablantes de L1 chino en niveles universitarios
Xiuchuan Lu, Yongyan Zheng, Wei Ren
Círculo de lingüística aplicada a la comunicación, ISSN-e 1576-4737, Nº. 79, 2019 (Ejemplar dedicado a: Multilingual Research in the Chinese Context), págs. 79-98
Multilingualism and higher education in Greater China
Xuesong Gao, Yongyan Zheng
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 40, Nº. 7, 2019, págs. 555-561
Profiling Chinese university students’ motivation to learn multiple languages
Yongyan Zheng, Xiuchuan Lu, Wei Ren
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 40, Nº. 7, 2019, págs. 590-604
Publishing in and about English: challenges and opportunities of Chinese multilingual scholars’ language practices in academic publishing
Yongyan Zheng, Xiaoyan Guo
Language policy, ISSN 1568-4555, Vol. 18, Nº. 1, 2019 (Ejemplar dedicado a: Multilingualism and policy making in Greater China), págs. 107-130
Aprendizaje simultáneo del inglés y el español en China: Una investigación basada en la Metodología-Q sobre la motivación
Xiuchuan Lu, Yongyan Zheng, Wei Ren
Revista signos: estudios de lingüística, ISSN-e 0718-0934, ISSN 0035-0451, Vol. 52, Nº. 100, 2019, págs. 381-406
The fluctuating development of cross-linguistic semantic awareness: a longitudinal multiple-case study
Yongyan Zheng
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 23, Nº. 4, 2014, págs. 369-388
Language policy and planning for the modern Olympic games by Jie Zhang
Wenchun Li, Yongyan Zheng
International journal of multilingualism, ISSN 1479-0718, Vol. 20, Nº. 2, 2023, págs. 691-696
Es reseña de:
Jie Zhang: Language Policy and Planning for the Modern Olympic Games
Language policy, ISSN 1568-4555, Vol. 21, Nº. 4, 2022, págs. 617-619
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados