Área de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Multilingual learning and cognitive restructuring: The role of audiovisual media exposure in Cantonese–English–Japanese multilinguals’ motion event cognition
Yi Wang, Li Wei
International Journal of Bilingualism: interdisciplinary studies of multilingual behaviour, ISSN 1367-0069, Vol. 27, Nº. 3, 2023, págs. 331-348
Negation processing in Chinese–English bilinguals: insights from the Stroop paradigm and an orientation task
Haoruo Zhang, Yi Wang, Norbert Vanek
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 25, Nº. 10, 2022, págs. 3711-3728
Cognitive restructuring in the multilingual mind: language-specific effects on processing efficiency of caused motion events in Cantonese–English–Japanese speakers
Yi Wang, Li Wei
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 24, Nº 4, 2021, págs. 730-745
Chinese university students’ multilingual learning motivation under contextual influences: a multi-case study of Japanese majors
Yi Wang, Yongyan Zheng
International journal of multilingualism, ISSN 1479-0718, Vol. 18, Nº. 3, 2021, págs. 384-401
Situación actual de los estudios de traducción en Filología Española en China: análisis basado en los Trabajos de Fin de Máster y Tesis Doctorales de las universidades chinas (2010-2019)
Yi Wang, Wei Sun
CLINA: an interdisciplinary journal of translation, interpreting and intercultural communication, ISSN-e 2444-1961, Vol. 6, Nº. 1, 2020 (Ejemplar dedicado a: Translating and Interpreting between Chinese and Spanish in the Contemporary World: Current Perspectives and Horizons), págs. 37-50
Chinese Literacy Learning in an Immersion Program Chan Lü
Yi Wang
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 43, Nº. 6, 2022 (Ejemplar dedicado a: Chinese-English dual language bilingual education in the United States 美国中英双语沉浸式教学), págs. 584-585
Es reseña de:
Chinese literacy learning in an immersion program
Chan Lü
Cham : Palgrave Macmillan, 2019
Yi Wang
Tesis doctoral dirigida por Olga Torres Hostench (dir. tes.). Universitat Autònoma de Barcelona (2022).
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados