InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
The impact of L2 writing instructional approaches on student writing motivation and engagement
Shulin Yu, Lianjiang Jiang, Nan Zhou
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 27, Nº. 4, 2023, págs. 958-973
Teacher engagement with digital multimodal composing in a Chinese tertiary EFL curriculum
Lianjiang Jiang, Shulin Yu, Yi Zhao
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 25, Nº. 4, 2021, págs. 613-632
An EFL Teacher’s Investment in Digital Multimodal Composing
Lianjiang Jiang, Shulin Yu, Yi Zhao
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 74, Nº 3, 2020, págs. 297-306
Implementing collaborative writing in teacher-centered classroom contexts: student beliefs and perceptions
Wenting Chen, Shulin Yu
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 28, Nº. 4, 2019, págs. 247-267
Understanding the use of mediational means in academic writing
Peisha Wu, Shulin Yu
Revista española de lingüística aplicada, ISSN 0213-2028, Vol. 31, no. 1, 2018, págs. 378-407
Peer feedback in second language writing (2005–2014)
Shulin Yu, Icy Lee
Language teaching: The international abstracting journal for language teachers and applied linguistics, ISSN 0261-4448, Vol. 49, Nº 4, 2016, págs. 461-493
An exploratory study on the role of L1 use in peer written feedback of L2 Writing
Shulin Yu
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, ISSN 1697-7467, Nº. 25, 2016, págs. 135-146
Understanding EFL students' participation in group peer feedback of L2 writing: a case study from an activity theory perspective
Shulin Yu, Icy Lee
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 19, Nº. 5, 2015, págs. 572-593
Shulin Yu
Revista española de lingüística aplicada, ISSN 0213-2028, Vol. 28, Vol. 2, 2015, págs. 618-640
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados