Periodo de publicación recogido
|
|
|
Problematising Written Corrective Feedback A Global Englishes Perspective
Icy Lee
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 44, Nº 4, 2023, págs. 791-796
Vocabulary learning strategy instruction in the EFL secondary classroom: an exploratory study
Kwun Man Chiang, Chih-Hao Chang, Icy Lee
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 32, Nº. 1, 2023, págs. 94-113
Putting students at the Centre of classroom L2 writing assessment
Icy Lee
Canadian modern language review, ISSN 0008-4506, Vol. 72, Nº. 2, 2016, págs. 258-280
EFL teachers' attempts at feedback innovation in the writing classroom
Icy Lee, Pauline Mak, Anne Burns
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 20, Nº. 2, 2016 (Ejemplar dedicado a: Practitioner and professional development research), págs. 248-269
Understanding EFL students' participation in group peer feedback of L2 writing: a case study from an activity theory perspective
Shulin Yu, Icy Lee
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 19, Nº. 5, 2015, págs. 572-593
From story writing to digital storytelling
Olive Cheung, Icy Lee
Modern English teacher, ISSN 0308-0587, Vol. 22, No. 1, 2013, págs. 48-54
Spare the red pen!: suggests ten formative feedback strategies in L2 writing
Icy Lee
Modern English teacher, ISSN 0308-0587, Vol. 21, No. 2, 2012, págs. 60-62
Working smarter, not working harder: revisiting teacher feedback in the L2 writing classroom
Icy Lee
Canadian modern language review, ISSN 0008-4506, Vol. 67, Nº. 3, 2011, págs. 377-400
Assessment for learning: integrating assessment, teaching and learning in the ESL/EFL writing classroom
Icy Lee
Canadian modern language review, ISSN 0008-4506, Vol. 64, Nº. 1, 2007, págs. 199-214
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados