Periodo de publicación recogido
|
|
|
‘Let emotion ring’: An autoethnographic self-study of an EFL instructor in Wuhan during COVID-19
Shuwen Liu, Rui Yuan, Chuang Wang
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 29, Nº. 1, 2025, págs. 221-241
Multiculturalism and multilingualism in higher education: intercultural activity participation and opportunities for language learning
Art Tsang, Scott Aubrey, Rui Yuan
International journal of multilingualism, ISSN 1479-0718, Vol. 21, Nº. 3, 2024, págs. 1332-1348
English-medium instruction (EMI) teachers as ‘curriculum makers’ in Chinese higher education: a textual analysis
Rui Yuan, Mo Li, Jing Peng, Xuyan Qiu
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 45, Nº. 7, 2024, págs. 2635-2650
The relationships between participation in intercultural activities on campus, whole-person development, and academic achievement: a mixed-methods study
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 45, Nº. 4, 2024, págs. 1256-1270
Towards an understanding of translanguaging in EMI teacher education classrooms
Rui Yuan, Min Yang
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 27, Nº. 4, 2023, págs. 884-906
‘We teach, we record, we edit, and we reflect’: Engaging pre-service language teachers in video-based reflective practice
Rui Yuan, Pauline Mak, Min Yang
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 26, Nº. 3, 2022, págs. 552-571
A critical review on nonnative English teacher identity research: from 2008 to 2017
Rui Yuan
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 40, Nº. 6, 2019, págs. 518-537
Long-term motivations for L2 learning: a biographical study from a situated learning perspective
Kazuyuki Nomura, Rui Yuan
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 40, Nº. 2, 2019, págs. 164-178
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados