Periodo de publicación recogido
|
|
|
A longitudinal observation of technology-mediated feedback for L2 learners of German
Trude Heift
ITL International Journal of Applied Linguistics, ISSN 0019-0810, ISSN-e 1783-1490, Vol. 170, Nº. 2, 2019, págs. 154-179
Tutorial computer-assisted language learning
Trude Heift, Mathias Schulze
Language teaching: The international abstracting journal for language teachers and applied linguistics, ISSN 0261-4448, Vol. 48, Nº 4, 2015, págs. 471-490
Textual Input Enhancement for Vowel Blindness: A Study with Arabic ESL Learners.
Reem Alsadoon, Trude Heift
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 99, Nº 1, 2015, págs. 57-79
Task-Related Variation in Computer-Assisted Language Learning.
Trude Heift, Anne Rimrott
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 96, Nº 4, 2012, págs. 525-543
Prompting in CALL: A Longitudinal Study of Learner Uptake.
Trude Heift
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 94, Nº 2, 2010, págs. 198-216
The Tutor Assistant : An Authoring Tool for an Intelligent LanguageTutoring System
Janine Toole, Trude Heift
Computer assisted language learning, ISSN 0958-8221, Vol. 15, Nº 4, 2002, págs. 373-386
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados